csütörtök, január 18, 2018
site\ site\ site\ site\ site\ site\ site \ site\ site\


Szakszerű weboldalakat

készítünk
az Ön üzletének


Cégünk fő profilja weboldalak grafikai tervezése és programozása, webáruházak fejlesztése, arculat-logó CI (Corporate Identity) grafikai tervezése és keresőoptimalizálás SEO.

SEO keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, SEO), illetve keresőmarketing az a tevékenység, melynek célja, hogy egy weboldalt a webes keresők (mint például a Google) megtaláljanak, és a találati listában minél előrébb mutassanak.

Felmérések szerint az emberek 90%-a keresőt használ, és az esetek 89.8%-ban az első oldalon felbukkanó találatok közül választ, kézenfekvő, hogy csak akkor van esélye rá, hogy nagyobb tömegű látogatót ? és ezáltal bevételt ? szerezzen, ha oldala ott van az elsők között a Google-ban, Yahooban vagy más keresőkben.

A keresőoptimalizálás vagy keresőmarketing révén elérheti, hogy weboldalát könnyebben megtalálják az interneten, mindezt jóval olcsóbban, mint ha reklámokra vagy hirdetésekre költene.

  • a legrelevánsabb Domain név kiválasztása
  • a megfelelő kulcsszavak kiválasztása
  • az oldalak testreszabása a keresők által meghatározott kritériumoknak megfelelően
  • a weboldal népszerűsítése - hivatkozó linkek

 

Weboldalak elemzése

Az internet, mint reklámozási felület ? szemben a hagyományos reklámfelületekkel ? lehetőséget ad a vásárlói reakciók teljes körű rögzítésére, elemzésére. Minden, a weblapon bekövetkező változtatás mérhető eredményt hoz ? ráadásul a negatív vagy pozitív hatás a legtöbb esetben azonnal mérhető.

A helyes következtetések levonásához mindenekelőtt tudnunk kell, mi és miért történik a weboldalunkon. Az oldal tényleges működésén alapuló, releváns statisztikák alapján elemzést készítünk az oldal gyenge pontjairól, majd javaslatot teszünk a feltárt problémák orvoslására ? a minél nagyobb mértékű bevétel-növekedés érdekében.

Néhány jellemző kérdés, mellyel foglalkozni szoktunk:

  • Mennyi időt töltenek a látogatóink a weboldal egyes részein?
  • Mi érdekli őket? Mit kellene az oldalon megváltoztatni - illetve mit érdemes feltétlenül megtartani?
  • Kik a mi vásárlóink? Honnan jönnek ? milyen oldalakról, milyen keresőkből és milyen szavakra keresve?
  • Hol érdemes többet költeni? Hogyan osszuk el a marketing keretet úgy, hogy az a legtöbb bevételt eredményezze?
  • Hol érdemes hirdetni még?
  • Hogyan lehet több vásárlónk?

 

Bármilyen meglepően hangzik is, a céges weblapok nagy részének nincs pontosan megfogalmazott célja. Nyilvánvalóan nem mindegy pedig, hogy az adott oldalon ? vagy annak egy adott szekciójában ? például online vásárlásra akarjuk ösztönözni a felhasználókat vagy regisztrációra, esetleg arra, hogy ők is tartalmat generáljanak. Ha a cél definiáltuk, már ?csak? azt kell megállapítanunk, hogyan érhetjük el a lehető legkevesebb pénzből a legtöbb látogatónál ezt a célt. Cégünk vállalja, hogy elemzései alapján tervet készít a weblap hatékonyságának növelése érdekében.

Cimke felhő

honlapkészítés, webshop készítés, webáruház készítés, jones webdesign, internetes megjelenés, joomla weboldalak fejlesztése, sem, webdizájn, keresőmarketing, seo, keresőoptimalizálás, webdesign, webmarketing, cms rendszerek, weboldal készítés, webshop fejlesztés, jones webstúdió, webáruház fejlesztés, webáruház kivitelezés, webáruház készítés, weblapkészítés, websablonok készítése, banner, logó, egyedi grafikai tervek, egyedi honlaptervek ...

Copyright © 2018 Jones Webstúdió - professzionális weboldalak és webáruházak készítése. Minden jog fenntartva.
A Joomla! a GNU/GPL licenc alatt kiadott szabad szoftver.
Fordította a Magyar Joomla! Felhasználók Nemzetközi Egyesülete

This site is completely valid with the XHTML and CSS3 standards as set by the World Wide Web Consortium (W3C).

Valid XHTML 1.0 Transitional   Valide CSS level 3

Top